Subject: Kadrioru Autokool - kutse ametikoolituse eksamile
From: "Kadrioru Autokool" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: "Etta" <[email-masked]>, "Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 15:41:49 +0300

Tere

Meie autokool tegeleb autojuhtide ametikoolituste korraldamisega. Koolitused 
lõpevad teooria eksamiga. Eksamikomisjoni koosseisu määrab koolitaja, kuid 
määrus näeb ette lisaks lektoritele kutsuma ka autovedajate ametiliitude, 
transporditöötajate ametiühingu ning Transpordiameti esindajat. Kutse saanud 
asutustel jääb osalemise kohta otsustusõigus, kuid palume osalemise soovist 
teavitada.

Seoses sellega, eksamid (35 tundi/140 tundi) toimuvad plaani alusel 
aadressil Peterburi tee 71, Tallinn (III korrus, ruumid 327, 328):

06.08 kell 12:40

19.08 kell 14:05

21.08 kell 11:45

-- 

Lugupidamisega,
Valentina Pärnaste

+372 5580332
[email-masked]
www.kadrioru-autokool.ee